[Mod HOI4] Uprising

Chcesz się pochwalić tym, co narysowałeś, co nakodziłeś, co nafotografowałeś lub co wymodelowałeś? Zapraszamy serdecznie!
Awatar użytkownika
Trocisz
Posty: 200
Rejestracja: 06 kwie 2018, 15:17
Kontakt:

[Mod HOI4] Uprising

Post autor: Trocisz »

UWAGA! Mod jest dopiero w fazie projektowania i pisania lore

W związku z tym szukamy ludzi którzy pomogliby w programowaniu, grafice i pomocy przy uniwersum Moda Uprising, najlepiej aby były to osoby które znają się na modowaniu gier autorstwa firmy Paradox Interactiv

Założenia:
Mod Uprising ma się opierać na historii alternatywnej w której to w 1825 roku odłączyła się od naszej linii czasowej i historii. (Mianowicie przez inny przebieg Powstania Dekabrystów w Rosji [w innym roku na dodatek], wydarzenia na Półwyspie Bałkańskim, inną politykę wewnętrzną i zagraniczną państw kolonialnych, Niepodległość Polski, mocniejsza polityka Chin i Japonii w Azji). Mod jest próbą stworzenia bardziej unikalnego uniwersum od innych (Od Kaiserreich czy Fuhrerreich) opierającą się na wielu wątkach i wielu przyczynach sytuacji geopolitycznej na świecie.

Linia czasowa Moda rozpoczyna się standardowo jak na HOI4 w 1936, poniżej jest screen Europy z fazy projektowania mapy (Mapa nie jest ostateczną mapą która będzie dostępna w finalnej wersji moda)
Obrazek

Mod będzie dotyczył oczywiście całego świata, dla znacznej części państw będą przewidziane Drzewka Narodowe. Jedne większe, inne mniejsze.

"Uprising" będzie bardziej skupiał się na możliwościach danych państw, jego polityce i dyplomacji aniżeli na wojskowości, oznacza to bowiem że na obecnym etapie nie będziemy zmieniali drzewek uzbrojenia i drzewka badań technologicznych. (Lecz nie wykluczamy większej roli armii w tym uniwersum)

Podsumowując przyda nam się pomoc w rozkręceniu tego projektu (no i wybaczcie że tylko jeden screen z mapy ale roboty przy tym jest od groma a dwa nie ja się tym zajmuje tylko kto inny). Poniżej zapodaję link do naszego discorda. Dzięki za wszelkie oceny i uwagi ;)
No i cześć :D

PS. [Zapomniałbym o tym że temat ten także będzie ulegał zmianie, pewnie pojawią się w przyszłości teasery i zapowiedzi danych drzewek narodowych.]

Server Discord Moda "Uprising": https://discord.gg/Z6dYjSC
dub21
Posty: 61
Rejestracja: 06 maja 2018, 09:52

Re: [Mod HOI4] Uprising

Post autor: dub21 »

Ostro sobie pogrywma HOI4 jak mam czas w smuie to jest jedna gra w którą gram . Na modowianiu nie stety sie nie znam więc nie moge pomódź. Jak mod kiedyś wyjdzie to napewno przetestuej.

Powodzenia.
PC: LENOVO ThinkPad E480 , LENOVO ThinkPad T580
Awatar użytkownika
Trocisz
Posty: 200
Rejestracja: 06 kwie 2018, 15:17
Kontakt:

Re: [Mod HOI4] Uprising

Post autor: Trocisz »

PRACE NAD MODYFIKACJĄ ZOSTAŁY WSTRZYMANE DO ODWOŁANIA.

I tutaj powiem tak, projekt nas (głównie 2 osoby co jest za mało jak na taki projekt) przerósł i to znacznie.
Ilość mechanik i samego siedzenia w kodzie gry a dokładniej w jej triggerach i mechanizmach jest znaczna jak nie olbrzymia. Zresztą każdy kto chociaż trochę ogrywał gry firmy Paradox Interactiv, jak Europa Universalis czy Hearts of Iron, o Victorii 2 nawet nie wspominając ( ͡° ͜ʖ ͡°) [ale o tym może kiedy indziej jak będzie do tego okazja] wie że mechaniki są trudne do ogarnięcia dla początkującego gracza.

Więc jeśli kwestie programowania mamy obrysowaną, czas na ogólne LORE czyli o wydarzenia i fabułę całego moda co nie muszę chyba mówić znacznie MNIE przerosło iż ponieważ każde ale to KAŻDE państwo musi mieć opisaną historię, przywódców, cały kontekst wydarzeń i przy tym wykazać się należy "mocną głową" w powiązaniu mądrze zdarzeń ze sobą aby nie zachodził tutaj element przypadku i czystego przerostu treści nad formą. (Coś jak pisanie książki ale bardziej pogmatwane :lol: ).

I punkt ostatni społeczność którą skwituje w jednym stwierdzeniu. "Jeśli myślicie że polska społeczność jest pogrzana spójrzcie na społeczność anglojęzyczną"

Także bajabongo idę zabrać się w końcu za coś ciekawszego
[np. zrobienie w końcu dobrego odcinka z czegoś ( ͡° ͜ʖ ͡°)]

P.S: I żeby ktoś sobie nie pomyślał że dopiero teraz o tym mówię bo prace nad modyfikacją padły już na początku maja, więc nazbyt długo prace nie trwały a szkoda :/
ODPOWIEDZ